8 września 2016

Navy Shirt & Mom Jeans


Jedna z zasad pomagających zrobić porządki w szafie mówi, że jeśli się nie miało czegoś na sobie przez pół roku to należy daną rzecz wyrzucić. I choć naprawdę uwielbiam mieć ład w szafie, to są w niej rzeczy dla których złamałam tę regułę. Po prostu czuję że to jeszcze nie czas by się nimi pożegnać. Zalicza się do nich między innymi koszula, którą widzicie w dzisiejszym poście. Ostatni raz miałam ją na sobie z rok, albo i dwa temu ale mimo to wiedziałam że przyjdzie czas, że będę chciała założyć ją ponownie. Jak widzicie czas ten w końcu naszedł i wiecie co? Dobrze zrobiłam że jej nie wyrzuciłam :)

A w Waszych szafach są jakieś ubrania, które przetrwają każde sprzątanie mimo że nie miałyście ich na sobie całe wieki? Czy może twardo trzymacie się "porządkowych reguł"?
Sylwia
 
fot. gootex ♥

koszula/shirt - Stradivarius (podobna TUTAJ/similar HERE)
jeans - Pull&Bear (podobne TUTAJ/similar HERE)
buty/mules - H&M
pasek/belt - Tally Weijl (podobny TUTAJ/similar HERE)

39 komentarzy:

  1. Świetny look! Wyglądasz fenomenalnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie wyglądasz! Cudowna fryzura! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ kopę lat Cię nie było :)

      Usuń
  3. wow! góra jest wprost perfekcyjna <3 buty też są cudowne, ale tu trochę za dużo o te frędzle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Te frędzle właśnie "robią" całe buty jak dla mnie :) ale bez frędzli byłoby też fajnie - bardziej minimalistycznie ;)

      Usuń
  4. Rewelacyjną masz tą koszule <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja..trzymam swoją brązową bluzę tiffy i nie mam zamiaru się jej pozbyć,uwielbiam ją,chociaż rzadko w niej chodzę :) może teraz gdy bluzy z kapturem weszły do łask ,powrotem ją wyjmę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj koniecznie! w tym sezonie mega Ci się przyda :)

      Usuń
  6. Super kreacja, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w swojej szafie mam bluzkę w stylu japońskim, haftowane wzory,czarna satyna, stójka i zapinana na takie zakładki (kurcze nie wiem jak to nazwać) - kupiłam w lumpeksie za 5 ziko i nigdy nie miałam na sobie. Teraz nagle pod wpływem impulsu i ujrzenia na kilku stronach internetowych ślicznych haftowanych butów, wyciągnęłam ją z szafy i czuję, że teraz skutecznie przemycę ją do swoich zestawów ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczy z lumpka są najlepsze - skarby za grosze ♥(no w Warszawie może nie takie grosze, ale dużo taniej niż w sklepach). Z tego co piszesz to bluzka jest całkiem interesująca, więc super że w końcu naszedł jej czas :)

      Usuń
  8. genialnie połączenie tych dżinsów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze stylowo :) Świetna koszula, no i piękna Ty :) Pozdrawiam :*
    www.GosiakSimplySoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna koszula, ładny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta koszula jest cudowna!
    A ubrań których nie nosiłam sobie od wieków mam cała masę :C jestem chyba zbyt sentymentalna!
    Blog świetny, już zaczęłam obserwować :) Pozdrowionka!

    http://lilutuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba nam się!
    Z miłą chęcią dodajemy Twój blog do obserwowanych :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  14. wow śliczna stylizacja <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula, całość bardzo stylowa.
    Miłego wieczoru,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  16. really like your jeans and your shoes. Lovely outfit!
    http://mihabalan.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Umieściłam jedną z Twoich stylizacji u siebie na blogu, mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

    HEDONISTICAT.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Awesome style of Navy Shirt & Mom Jeans. Very cute smile is yours. Anarkali Suits

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o tym, że wraca moda z lat 90 i podchodziłam do tego bardzo negatywnie ale nardzo mi się podoba twoja stylizacja! Świetnie to wszystko wygląda

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście, mnóstwo jest takich rzeczy. Ale mam też tendencję kupowania nowych i pozostawiania ich w szafie. :((( Może blog załatwi sprawę, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zestawienie! Ja też zawsze mam problem z tym oddawaniem rzeczy haha, w tym przypadku postąpiłaś słusznie, koszula wypadła rewelacyjnie :) A BUTKI CUDO! Zapraszam do mnie www.mciesiolkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty są czadowe :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi there my dear! I just want to ask if we can follow each other on GFC?

    Please leave a comment on our blog!

    http://kstylick.blogspot.com

    You can also follow us on Facebook and Instagram.

    https://www.facebook.com/Kstylick
    https://instagram.com/kstylick/

    we will follow you back! XOXO

    Korean Fashion

    OdpowiedzUsuń
  24. Every Collection of Outfit is really nice !! Your photography is also appreciable. Vogue Crafts and Designs Jewelry Designer and Exporter

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥